سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید جماران

سلام بر امام حسین - خورشید جماران

محب و خادمه آل نبی(ص)
خورشید جماران

سلام بر امام حسین علیه السلام

به نام خدا

 

خدایا شکرت از بابت همه نعمتهایت چراکه هر چه هست از تو است  .

السلام علیک  یا رسول الله ص السلام علیک یا حسین ع  السلام علیک یا صاحب الزمان

سلام بر اربعین حسینی و سلام بر هفتاد ودو تن شهید دشت کربلا و سلام بر شهیدان

 از صدر اسلام تا کنون

اربعین حسینی را به پیشگاه اقا امام زمان عج و حضور رهبر بزرگوار حضرت امام

خامنه ای  مد ظله و ریاست  محترم جمهوری وهمه سروران محترم خدمت گزار و همه مسلمانان جهان تسلیت  عرض می نمایم. ای عزیزان و عزاداران حسینی بیایم در این شب و روز اربعین هم ناله شویم با اقا امام زمان عج و باهم برویم کنار تربت سالار شهیدان حضرت امام حسین ع و همه شهیدان کربلا و با حضرت زینب هم ناله شویم و به سوگ نشینیم و از غم ان عزیزان اشک ماتم ریزیم   و با پای دل همراه کاروان اقاحسین برویم کربلا و بگویم بی بی جان زینب ما شریک غمهایت هستیم و تا قیامت خواهیم بود و شما و مادر مهربانت از غمهای بزرگ هرگز فراموش نخواهیم نمود  یا صاحب الزمان مولا جان هر کجا  رفتی ماهارا هم همرا ه خودت ببر قلبهای ما همراه شما خواهد بود.

 

پروانه ای دارد پرواز می کند او به کجا می رود چه شتابان می رود گو یا عجله دارد میدانید به کجا میرود

می خواهد خود را برساند به قافله عشق بله او شتابان می رود او با پرچم یا حسین می رود او همراه کاروان می خواهد برود پروانه جان به تربت اقا حسین که رسیدی به جای من وهمه عاشفان حسین به گرد ان پروانه ، پروانه وارتر بگرد. سلام ما را به اقا برسان و نایب الزیارت بشو  بگو یا حسین منم پروانه ومی گردم بدورت خیلی از عاشقانت دوست دارند مانندمن پروانه بگردند بدور حرمت پروانه عزیزم بعد هم برگرد برو کنار تربت رسول خدا بگو یا محمد امت تو تا قیامت به تو و خاندانت وفا دار است پروانه بگرد گرد تربت رسول خدا و بگو بجای همه امتت بگو یا محمد فریادامتت برس زیرا فریاد رس شمایید.

 پروانه باز برو کنار تربت دختر رسول خدا و بگو ای عزیز پدر تسلیت برای اربعین!

 پروانه جان  به مولا مهدی بگودوستت دارم و وقتی رفتی بقیع، در قبرستان بقعیع کنار ان قبرهای خاموش بگرد و سلام همه ما را برسان. پر وانه قشنگم برو گرد مولا مهدی بگرد و

 اورا ببوس و بگومالک  برایت اشکباراست. برای دیدنت چشم انتظار است و التماس دعا دارد میگوید به هر کجا رفتی التماس دعا یاد ما هم باش. پروانه فشنگم برو به شهر مشهد مقدس و گرد تربت ان غریب توس و سلام ما را برسان پروانه کنار تربتهای همه پدر مادران سلام فرزندانها را برسان و بگو هر چه عالم دارد از دعای پدذر و مادران است خیال نکند که مردگان دعا نمی کنند بله مردگان و شهیدان هم دعا می کنند هم کرامات دارند. پر وانه عزیزم  همراه مهدی جان برو هر کجا رفت پروانه کاش می دانستند که تو چه هستی و چه امامانی تورا دوست داشتند. پروانه بیا امشب من و تو تا صبح گرد شمع گردیم ومانند شمع برای سرور ازادگان بسوزیم وبنالیم. خدا داند که پروانه چه حال است پروانه بگو چه سری ا ست که تو هر چه گرد شمع بگردی نمی سوزی پروانه به قربان اشک رنگیت جان گلهایی که دوست داری هر کجا رفتی فرداو امشب به جای منهم بگرد و سلام رسان پروانه یک لحظه هم برو به  حضرت عبدالعظیم حسنی و همه زیارتگاه ها برو. پروانه برو کنار  تربت پاک شهیدان سلام ماراهم برسان..

 

 

 

 

بی بی جان زینب قربان ان لحظه هایی شوم نمی دانم اربعین اول بود یا اربعین دوم بود وقتی کنار تربت برادرت حسین رسیدی خود را روی ان انداختی فرمودی برادرو سلام بر شما مرا ببخش که بدون رقیه ات امدم  نبودی و ببینی بر ما جه گذشت ما را به اسیری بردند خیلی رنجها بردیم خدایا با حسین امدم بدون حسین بر می گردم خوشا به حال جابر انصاری که اولین زائرت بود . برادر عزیزم چرا با خواهرت سخن نمی گویی من که با شما بی وفا نبودم تا اخرین لحظه با شما بودم خدا لعنت کند دشمن را که تو را از من جدا کرد برادرم نمی خواهم نارحتت نمایم بدون شما بر ما خیلی سخت گذشت از کدامین غصه ها بگریم از داغ جانسوز شما و فرزندانت و برادرمان یا از داغ جدمان رسول الله یا از داغ پدرمان علی یا مادرمان یا شهیدان کربلا- ای وای ای وای خدایا تو شاهد باش از این مصیبتها وغمها و ظلمها برادر عزیزم تو شهید شدی اما زیر با ذلت نرفتی ولی چرا زینب را تنها گذاشتی برای غمهای دنیا گذاشتی نمی دانی من در چه حالم بدان که دوست دارم خانه ام  راروبروی حرمت بسازم ،که وقتی پنجره گشایم رو بروی حرمت با زشود ای وای تا شود تسکین قلبم

 برادر نصیبم بعد مادر شده بود هم خانه داری هم سو گواری- ولی بعد تو هم سوگواری هم یتیم داری . ببین  خواهردر چه حالی است.از کدامین غمهایم برایت بگویم برادر کمرم شکستی زداغ اکبرو قاسم نو جوانم ز داغ برادر رشیدم ابا الفضل- زداغ همه شهیدان یک طرف- داغ شماهم یک طرف.

 برادر تو حتی یک بار حرفی از گل نازکتر به  من نزدی ما از اول با هم بودیم هرگز

 نمی بخشم تا قیامت که شما را از من جدا کرد. ندا امد زینب کافی است تمام عرشیان در حال گریه اند مادرت ناراحت است بدان که هیچ ظلمی بدون جواب نخواهد ماند، خداوندا به حق اشک زینب به جان غمهای زینب ظهور افا مهدی  عج را برسان.

 همه شهیدان وهمه رفته گانها و همه پدر ومادرها را ببخش و با شهیدان دشت کربلا محشور نما. همه جانبازان و همه مریضهای جهان را شفا بده ما رایک لحظه به خودمان وا مگذار.

 بیاییم ای عزیزان به گرد مولا مهدی جمع گردیم و به یاد کاروان اسیران اقا حسین و یارانش وبه یاد امام خمینی و به یاد حاج سید احمد اقای عزیز که یک لحظه پدر بزرگوارش را تا اخرین لحظه تنها نگذاشت. بیاییم همه باهم فردا که مصادف است با دوازدهمین سالگرد ان عزیز سفر کر ده  در مراسم  اوجمع گردیم هر کدام که توانستیم حضور یابیم و

 دو باره عهد و پیمان ببندیم که ما دوستدار شماییم تا قیامت ان سید به گردن تک تک ما حق دارد ان با پای دردش برای انقلاب کار می کرد و بیاییم به یاد ان روحانیانی که مرده اند و به یاد اقای رسول ملا قلی پور ان نویسنده و کار گردان خوب دفاع مقدس یادی نماییم ای کارگردان خوب دفاع مقدس هنرمندان ودوستانت و کارگردانها ی خوب کشورمان راه تو را ادامه خواهند داد روح بلند ت با اقا حسین محشور گردد، چرا که تو ای عزیز سفر کرده زائر اقا حسین بودی به همه خانواده محترمت و دوستانت وهمه جامعه هنری وخانه سینما تسلیت عرض

 می نمایم  واما باز می روم به جماران و می گویم ای جماران کو خورشید جمارانت                             یاد سید احمد مهربان و با خانوا ده محترمشان و بیت حضرت امام خمینی به سوگ می نشینیم و اشک ماتم برای سالار شهیدان وشهیدان دشت کربلا وبرای همه عزیزان                                           می ریزیم. برای شادی روح همه پیامبران و امامان و همه شهیدان وسلامتی اقامهدی و رهبر معظم انقلاب ورئیس جمهور گرامی وخودتان و همه شهیدان و همه پدر و مادرانی که از دنیا رفته اند و همه رفته گانها و همه اسیران خاک صلوات و تلاوت ختم قران  و. قرائت فاتحه.

الهم عجل لولیک الفرج

 




تاریخ : شنبه 85/12/19 | 1:57 صبح | نویسنده : محب و خادمه آل نبی(ص) | نظر
       


.: Weblog Themes By Slide Skin:.