سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید جماران

میلاد امام علی - خورشید جماران

محب و خادمه آل نبی(ص)
خورشید جماران

میلاد امام علی (ع) مبارک باد.

بنام خدا

 خدایا تورا شکر می نمایم که به من توفیق دادی که میلاد بنده خوبت را تبریک گویم  بر تو و همه پیامبرانت  و امامانت سلام و صلوات.  سیزده ماه مبارک رجب که مصادف است با میلاد حضرت علی ع  حضور اقا امام زمان عج و رهبر بزرگوار وریاست محترم جمهوری و دولت و قوه قضاییه محترم ومقننه و مجریه محترم ومصلحت نظام همه صدا و سیمای جمهوری اسلامی و ریاست محترم ان و همه سروران محترم وهمه شیعیان و عاشقان امامت و ولایت جهان اسلام تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ مرتبه می خواهم که که حکومت عدل حضرت علی ع در کشورمان ایران روزبه روز پیروز تر و سر بلندتر از قبل باشد و هر چه زودتر اقا امام زمان ع ظهور نماید. اسمان غرق در شادی است و از اسمان تا زمین همه نور می بارد ملائکها و عرشیان همه خندانند و همه شاد هستند ما زمینیان هم از تولد امام اولمان شادیم هر کجا و در هر مکانی خدا را فراموش ننمایم و از او بخواهیم جان مولا همه بندگانش را متوجه خودش نماید همه دوستداران خدا را دعا نمایم.

 شهیدان و گذشته گانهایمان و مریض ها یادمان نرود ای عزیزان حضرت علی ع مردی بود که خدا خیلی او را دوست دارد ان بزرگوار چون پدرش را از دست داد در خانه پدربزرگش عبدامطلب بود رسول خدا چون دید

 عبد المطلب فرزندانش زیاد است و هوا دارایش را خرج حجاج وفقرا نموده حضرت علی را نزد خود اورد و بزرگ نمود اولین فردی که به رسول خدا ایمان اورد حضرت علی ع بود و حضرت خدیجه  حضرت علی ع در مکتب رسول الله ص تربیت یافت انقدر ان را دوست داشت و ان مورد اطمینانش بود که دختر خود حضرت فاطمه زهرا س را به عقد ان در اورد حضرت علی خیلی زیاد علم داشت و عمل ان هم بسیار بود ان بزرگوار ثابت کرد که مرد خدا مرد جهاد ومرد مسجد ومحراب ومرد علم عمل است  زره ان پشت نداشت می دانید چرا چون علم سیاست داشت پشت به دشمن هم نمی کرد اماوقتی دلش از فردی یا گروهی می شکست با انان تکلم نمی کرد و راز خود را با انها نمی گفت در عمل هم ثابت کرد نمونه اش وقتی که حضرت زهرا شهید شد راز وصیت حضرت زهرا را فاش نکرد و او را شبانه دفن کرد بعد از ان هم با انان رفت وامد نکرد . ان بزرگوار مرد به تمام معنی بود فداکاریهای زیادی میکرد نمونه اش که ان شب لیلت المبیت بود که در بستر پیامبر به جای پیامبر خوابید وقتی که دشمنان امدند و ان پارچه سبز رنگ را روی حضرت علی بر داشتند با خشم، مولا با ارامی فرمود چه شده دشمنان گفتند محمد کجاست ؟علی ع فرمودند مگر محمد را دست من سپرده بودید از من می خواهید؟.

 بله ان مرد حق و عدالت بود روزی جبرائیل کنار رسول خدا بود حضرت علی وارد شد تا سلام کرد جبرائیل گفت من این صدا را می شناسم رسول خدا فرمود چگونه جبرائیل فرمود ان استاد من است گفت من سی سال است که او راسی هزار بار دیده ام جبرائیل که باتمام قامت جلو ی علی ع ایستاده بود تا ان وارد شد ان را شناخت بله نیکو کاران این گونه اند. حضرت امام صادق فرموده اند من به ولایت علی و فرزندی ان افتخار میکنم .

 خدایا تورابه نفسهای در حال عبادت علی مهر علی را روز به روز در دل ما زنده تر کن.

 اگر تمام کارهای نیک را انجام دهیم اما مهر و حب علی در دل نداشته باشید هیچ است یا علی تو را ما از خدا دوستی ات و علم و خدا شناسیت و حق و عدالت ومردم دوستی رفع مشکلات مردم و همه کارهای

خدا پسندانه تو را می شناسیم ان زمانی که نا شناس نان خرما بهر یتیمان وفقرا می بردی ازان زمانی که با ان سخنان شیرینت چه مشکل ها را وچه گره ها را باز می کردی ای اعتکافیان گرامی علی را فراموش ننمایید.

 ان بزرگوار خیلی کرامات دارد ای روحانیان محترم و ای استادان اخلاق و ای مشاوران مساجدها و ای دلسوزان گرامی فرصت را غنیمت شمارید  و ای صدا و سیمای گرامی فرصت را غنیمت شمارید . ای عزیزان اعتکافیان راز ونیاز با خدا و تلاوت قران ختم نور را همراه با دعا و مناجات ونماز با عشق بیشتر انجام دهید.

 دعا برای فرج مهدی یادتان نرود من هم ختم تلاوت قران تلاوت نور را در وبلاگم هدیه می نمایم: اول برای امام علی ع و سلامتی اقا امام زمان وسلامتی پدر بزرگوارم امام خامنهای و ریاست محترم جمهوری و همه دوستداران خدا و ولایت علیت علی ع و همه پیامبران شهیدان و امامان و همه  پدر و مادر هایمان و همه عزیزان از همه زایران گرامی مکه مدینه کربلا وسوریه و اقا امام رضا وهمه مردم جهان می خواهم شرکت کنند در ختم تلاوت قران و زیارت عاشورا و دعای عهد و زیارت جامعه کبیره و همه زیارتنامه ها فضای مساجدها و دهانتان وهر کجا که هستید خوش نماید و عطر افشانی با ذکر صلوات بر محمد و خاندان محمد و یاران محمد وامت محمد و دوستداران محمد وپیروان و عمل کنند گان راه ورسم حضرت محمد ص

     ای پدر یتیمان علی پدر اصلی ما شماید  

 

  گیتی گلستان گشته سراسر         تبریک ما بر مهدی و رهبر 

            فرزندکعبه مرتضی علی امد خوش امد

 ان جانشین محمد امد خوش امد      

     زره امد همتای زهرا یار وصی طاها  یار وصی طاها    

     ارامش جان و دل پیمبر امد                یار مظلومان و جد رهبر امد

  پیرو راه حید رم          من جان نثار رهبرم     

       امشب جمال  یارم دل از همه  ربوده        کعبه  ز شوق رویش اغوش خود گشوده  

   خورشید  عالم ارا  سرزد زبام کعبه            از یمن   این ولایت  شد زنده  نام کعبه 

    حق دسته گل داد      بنت اسدرا   از هم جدا کردهر خوب بد را

نبی اکرم بوسید رویش                گردیده محو روی نکویش

 از همه رستم  با تو پیوستم   بی تو می میرم ای همه هستم    

            ای دلدار میا علی مولا         عشقتو دارم  یا علی مولا 

        من در تمنای علی به به             مست تولای علی به به    

                هر دم زنم  ناد علی به به               ذکر لبم باشد علی به به    

ساقی چه شد   پیمانه ات  به به                      شمع گل وپروانه پروانه ات  به به     

         من خادم حیدر شدم به به                     دیوانه حیدرم  شدم به به  

       نام عزیزش علی زنام پروردگار              علم کمال وادب همه به او واگزار   

              حامی ویارنبی ستوده کردگار           علم وملک بقا صاحب منبر رسید    

                جهان منور شده  زنور روی علی            زپرتونور او شمس وقمر منجلی   

        سیزده ماه رجب ز پرده امد ولی            قبله اهل  صفا ایت اکبر رسید

   وقتی  نام می برم     با خوباهم صدا می شم کنم صدایت یا علی     شوم فدایت یا علی 

    من خاک پایت یا علی        این که مولای ما تویی         بهر شیعه   کفایته مو لا

 این دل شکسته را جان زهرا عنایتی         اخه مشکل گشا تویی

  مولامولا  عنایتی     عشق دلها تویی علی 

       گنج  عالم ولایته     پروانه وار بیایم گرد حرمت بگردم   

  پروانه وار  بگردم یا علی          از تو مدد خواهم که از خدا بخواهی  

   که با طی الارض روم گرد حرم جدت ومادرت بگردم     

   پر وا نه شوم و به دور حرمت چرخ زنم   

    ان قدر بگریم تا ببینم روی مهدی          به ان بزرگوار بگویم

 هر مجلسی و هر مکانی وهر جای که می روی مولا مهدی جان گدای در علی و فاطمه را با طی الارض

 به باد بگو ببرم دیگر تاب ندارم  دوست دارم پروانه ای شوم همانند پرستو بال گیرم به کنج یک حرم مظلومی اشیانه گیرم شاید که تو بیتایی مهدی جان من .خودتان می دانید چقدر دوستدار شما اهلبیتم .

عزیزم خواهش دارم جان مادرت زهرا با طی الارض برو کنار تربت حضرت عباس ان علمدار حسین بفرما او با تو کار دارد.

 مهدی جان اگر مردم بدانند که وقتی تو ظهور می نمایی دنیا چه می شود دنیا گلستان می شود

 عزیزم سر راهت نشینم تا بیایی                   به قر بانت کنم هر چه بخواهی

 به قر بانت کند خدا دوست صد جان شیرین             که شاید روزی به دیدنش بیایی

 از مداحان بزرگوار خواهش دارم دعای ندبه این هفته را خیلی گرمتر اجرا نمایند و مولودی هایی با ان صداهای زیبایتان روز وشب تولد حضرت علی ع گرمتر باشد و شعرهای ولایتی وپند اموز تر باشد منظر حضور گرم همه مداحان گرامی هستیم موفق وسلامت همه شمها باشید.

 التماس دعا مداحانی که دستشان از این دنیا کوتا شده یادتان نرود التماس دعا. دعا برای فرج اقا مهدی یادتان نرود     .    تولد حضرت علی ع که روز پدر هم نام گذاری شده به همه پدران شهیدان و همه پدران تبریک

 می گویم مخصوصا پد بزرگوارم امام خامنهای  

 




تاریخ : پنج شنبه 86/5/4 | 6:48 عصر | نویسنده : محب و خادمه آل نبی(ص) | نظر
       


.: Weblog Themes By Slide Skin:.