سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید جماران

اربعین - خورشید جماران

محب و خادمه آل نبی(ص)
خورشید جماران

اربعین حسینی

به نام خدا

السلام علیک یا ابا عبدالله

خدایا شکرت که اربعین حسینی به خوبی برگزارشد.خدایا ازهمه خوبیهایت ممنونم.

اربعین حسینی همراه با کاروان اهل بیت با قهرمانی و شجاعت و قدرت وفاداری و ایثار حضرت زینب همرا ه است.و زینبی که شکست ناپذیر بود.زینب کسی بود که وقتی دو پسرش شهید شدند از خیمه بیرون هم نیامد که آقا حسین اورا ببیند و ناراحت شود.حضرت زینب اصلا در حضور یزید و دشمنان گریه نکرد..بله حضرت زینب که با تمام قدرت و توانش و با خطبه های زیبایش کارهزاران هزار شمشیر راکرد و بزرگترین تبلیغ را انجام داد..  او پیروز شد و با پیروزی به کربلا بازگشت او شکست نخوردبلکه تا قیامت مهر سیاهی و شکست را در پیشانی یزید و عبیدالله زد. وقتی با کاروان اسیران  به کربلا رسید خودرا روی تربت پاک برادرش حسین انداخت و صدا زد یا محمدا یا محمدا و فرمودند:برادرجان  ماموریتی که به من دادی خوب انجام دادم  و  یزیدیان و عبیدالله و دشمنان را در هم کوبیدم تاب و توانشان را از دست داده بودند با خطبه هایم و سخنرانیهایم خودم و امام سجاد آن کوچه و خیابانهایی که آذین بندی کرده بودند و آن لباسهای نو که بر تن داشتند در بدنشان پاره پاره کردند و خاک بر سر ریختند شادی آنهارا به هم زدم آنها خیال م کردند که زینب می شکند خیر  زینب شکست ناپذیر است.برادر برگشته ام اما رقیه 3ساله ات را از من نخواه آن را به عنوان سفیر قهرمان کربلا درشام گذاشتم تا ظهور حضرت مهدی و سراغ ام البنین را هم از من نگیر اوراهم به عنوان سفیر قهرمان کربلا گذاشتم.دشمن شکست خورده کور خوانده که زینب بشکند .تا قیامت روی سیاهی به دشمنان مانده است.

پروانه عزیزم مأموریتی که به تو دیشب داده بودم انجام دادی تا کجا رسیدی برای اسلام عزیز عاشق حسین همه جا رفتم به به چه عزاداریهای باشکوهی بود امروز .7میلیون نفر فقط در کربلا رفته بودند چه شورو غوغایی در حرم اقا حسین بود .در حرم حضرت زینب هم چه شور و عزایی بود.در حرم حضرت امام خمینی (ره) در حضور رهبر چه شور عزایی بود.راستی مراسم حاج سید احمد آقا هم خوب برگزار شد در سراسر جهان عزاداری اقا حسین برگزار بود. در هرکوچه و برزنی صدای یا حسین و عزای حسین به گوش می رسید.

صدا و سیما هم در تمام شهرها و کشورها از مراسم عزاداری آقا حسین فیلم برداری و پخش نمودند.در حرم آقا امام را هم غوغایی بود و عزاداری پرشوری برپا بود.

پروانه جان امروز به کجا رفتی؟بگو آیا آقا امام زمان عج را دیدی؟  بله عاشق مهدی اورا در عزاداریهای آقا امام حسین دیدم.کاش کاش تو هم با من بودی و گرد حرم آقا حسین و قمر بنی هاشم و حرم حضرت زینب می گشتیم و می بوسیدیم.جای همه شماها خالی بود در حرم آقا. شیعیان و محبان آقا حسین در همه جای دنیا عزاداری بود و همه جا کربلا بود.

چهل روز است حسینم را ندیدم

غم عشقش به جان خود خریدم

چهل روز است در 40 خانه اسیرم

-چهل روز است غم چهل ساله دیدم

 .عاشق اهل بیت من هرجا رفتم همه جا بوی آقا حسین می داد.حسینم هرگز باورم نمی شود که تو زیر خاکی .پروانه از قول من به همه عزاداران تشکر کن و بگو اجر همه شماها باخدا.

پروانه اگر کبوتر را دیدی سلام مرا به آن برسان و بگو کبوتر قاصد شهر صبایم کبوتر قاصدی کن از برایم  کبوتر وقتی  رو گنبد امام رضا می روی در حرم امام رضا دونه می چینی سلام من را برسان به آقا امام رضا.بگو کبوتران سفید قشنگم هرکجا رفتید التماس دعا. سلام ماراهم برسان. شادی روح همه شهدای اسلام بالاخص حضرت سید الشهدا و 72 یار باوفایشان و حضرت زینب (س) و همه اهلبیت (ع) صلوات و قرائت فاتحه.

الهم عجل لولیک الفرج

 




تاریخ : یکشنبه 85/12/20 | 12:27 صبح | نویسنده : محب و خادمه آل نبی(ص) | نظر
       


.: Weblog Themes By Slide Skin:.