سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید جماران

شهید مظلوم بهشتی - خورشید جماران

محب و خادمه آل نبی(ص)
خورشید جماران

شهید مظلوم بهشتی

بنام الله یاری دهنده قلبها

سلام خدای خوب مهربان.سلام ای آفریده همه جهان.سلام مهدی جان.عزیزم کجایی؟می دانم خسته و غمگین امروز بودی.عزیزم بجای عاشقانت نایب زیارت شدی.

مولاجان کنار تربت همه شهیدان امروز رفتی اکنون کجایی عزیزم ؟هر کجا هستی التماس دعا یاد ماهم باش .کاش می دانستم اکنون درکدام  مکان و کدامین جا هستی .

بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد  وخارچشم دشمنان بود امام خمینی

سالروز شهادت 72 تن شهیدان مظلوم که در 7 تیر به شهادت رسیدند به پیشگاه آقا امام زمان عج و حضور رهبر بزرگوار و ریاست محترم جمهوری و همه سروران و همه دوستداران شهیدان تسلیت عرض می نمایم.

آه آسمان امروز گاهی تیره می شد گاهی روشن می دانید چرا می خواست بگوید که عرشیان درسوگ 72 تن نشسته اند و با زمینیان هم  ناله اند . دلهایمان را غم گرفته از داغ 72 تن ماتم گرفته.امروز درست یادمان به 72 تن شهیدان کربلا افتاده بود و باخود می گفتیم ما که آن وقت نبودیم  که شرکت کنیم در عزای و سوگواری شهیدان کربلا و با بی بی دو عالم حضرت زینب هم ناله شویم اکنون با حضرت زهرا(س)  هم ناله می شویم  زیرا مادر همه سادات است.همه 72 تن از شهیدان کربلا  تا شهیدان ایران مظلوم بودند و برای اسلام خدمت می نمودند ازجمله سید شهیدان آیت الله دکتر بهشتی که خیلی برای اسلام زحمت زیاد و رنج زیاد برد.دکتر بهشتی یک ملت بود همیشه می فرمود ند ما تشنه گان خدمتیم نه تشنه گان قدرت. بهشت را با بها می خرند نه با بهانه می خرند  ایشان همیشه برای هرکاری بها می داد  ازخودش مایه می گذاشت یعنی برای اسلام و مردم خدمت می کرد خودش حرف می زد و خودش می نوشت .

امشب دلهایتان را به یاد همه شهیدان م برم مدینه و کربلا

آقاجان مهدی عج خیلی دلم گرفته معذرت می خواهم عزیزم بفرما روضه یا مصیبتی برایمان بخوان با آن صدای زیبایت

سلام بر رسول خدا  .سلام بر شما و سلام بر همه اولاد های شما و سلام بر همه شهیدان راه خدا.

 دلم تنگه برای بقیع خدایا امشب که شب جمعه است و شام سالگرد ۷۲ تن شهیدان دولت دلم گرفته برای همه شهیدان. برای بقیع و آن قبرهای خاموش و قبر مادرم زهرا که برای دوستدارانش گمنام است دلم گرفته برای عمه عزیزم زینب و غمهایش دلم گرفته برای علی اکبر که شبیه رسول خدا بود دلم گرفته برای رقیه  ۳ ساله و علی اصغر برای امام حسین شهید برای عباس علمدار که امشب شب وفات مادر بزرگوارشان ام البنین نیز هست برای همه شهیدان غریبانه اشک می ریزیم و به یادشان نوحه می خوانیم و فاتحه می فرستیم  برای  مردم و جوانانی که دلشان تنگ می شود صدای من می زنند مهدی جان حالا می دانیم که برتو چه می گذرد  از دوری عزیزانت دلم گرفته  خدایا تو می دانی چه بر مهدی می گذرد برای دوستدارانش .خدایا من از احوال پیروانم باخبرم و همه چیز را می دانم و دعامی نمایم خدایا در این دل شب همه بندگان خوبت و همه بندگانت که تورا دوست دارند دعا می نمایم و ازتو می خواهم کمکشان نما                      ادامه دارد................

 

 

 




تاریخ : جمعه 86/4/8 | 12:53 صبح | نویسنده : محب و خادمه آل نبی(ص) | نظر
       


.: Weblog Themes By Slide Skin:.