سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید جماران

سلام بر امامان عسکریین - خورشید جماران

محب و خادمه آل نبی(ص)
خورشید جماران

سلام بر امامان عسکریین(ع)

به نام خدا

سلام خدای خوب و مهربان.خدای دانا و توانا و هوشیار و بینا.

سلام مولای من.تو مولایی من به سوی تو دست دراز می نمایم و از تو کمک و یاری می خواهم که کمکم نمائی و ملائکه هایت  بفرمائی هنگام دعاهایم آمین گویند مخصوصاً برای ظهور آقا امام زمان عج. وسلام بر پیامبرت نبی اکرم.ما به او عشق می ورزیم .آن پیامبری که ازتولدش ماه شکافت .آن پیامبری که سنگها در دستان آن به سخن در آمد.آن پیامبری که به تاریکیها روشنائی داد. آن پیامبری که درشب معراج به مسجد الاقصی سیر دادی. خدای خوب و مهربان. و بنده خوب تورا امام زمان عج راکه اکنون در چشمها غایب است دوست می داریم. باوجود اینکه او غایب است هرجا که تو بخواهی و او هم بخواهد حاضر می شود و با آن صدای زیبایش و آن بوی خوشش که بهتراز بوی هزاران هزار گل بهاری است به مشامهای عاشق می رساند و چشمانی که و دلهائی که مشتاق او هستند اورا دیده و خواهند دید.کافی است قلبی سلیم و روحی بلند و دلی شکسته داشته باشی.آن بزرگوار در همه حال از احوال همه پیروانش باخبر است.و همه خبرهارا در رازو نیازش با خدا به او می رساند.او خبر رسان بسیارخوبی برای خدا می باشد.و اکنون که در ایام محرم ماه آقا حسین علیه السلام و برادر و یاران باوفایش هستیم  و همه در ماتم و عزا هستیم و امروز که روز سه شنبه می باشد و مصادف شده است با سالروز تخریب بارگاه مبارک پدر بزرگوارت مهدی جان ما در غم و ماتم هستیم و به سوگ نشسته ایم و با دلی پر از غم و اندوه و با چشمانی پر از اشک حضورشما تسلیت عرض می نمائیم و برای مظلومیت اهلبیت اشک می ریزیم.و از خدا می خواهیم که چشم بصیرت و بینا به دشمنان بدهد و دل آنها را از سنگدلی و کوتاه فکری در آورد.و این را بدانند که بارگاه را می شود درست کرد و روح بلند پدرتان پیش خدا است و کوردلان باید بدانند فکر آنها باید درست شود.

و ما همه با دلی شکسته همراه با شما دست به دعا برمی داریم و ازخدا می خواهیم که ریشه همه ظلم و ستم و کوتاه فکری  ریشه کن شود.و به جای آن صلح و صفا دوستی و خدا دوستی و آشتی با خداو برادری در همه جهان برقرارگردد.ودیگر در هیچ جای دنیا حرفی از دشمنی و کوتاه فکری نباشد زیرا همه بنده خدا هستیم ان اکرمکم عندالله اتقاکم.هرکه با تقوا تر است نزد خدا عزیزتر است.و خداوند همه بندگانش را دوست دارد.ولی بندگان خدا نباید بعضی ها پیروی از شیطان کنند.زیرا شیطان به انسان سجده نکرد برای اینکه اورا فریب دهد پس چرا باید از شیطان پیروی کرد.باید از خدا و دستورات خدا پیروی کرد.

مهدی جان !دوستت داریم.بعضی ها فکر می کنند شما یکجا می مانید یا یکجا هستید نمی دانند جز خدا هیچ کسی نمی داند شما کجا هستید.عرض نمودم هرموقعی موقعیت ایجاب کند با خواست خدا و بنابه میل شما جاهایی که لازم باشد شما حضور پیدا می کنید ولی از احوال عاشقانت باخبری.خوشابه حال کسی که قلب تورا به درد نیاورد و همیشه تورا خوشنودکند.

آقاجون!هرکجا رفتی یادهمه ماها عاشقانت و دوستدارت باش یاد ماهم کن.التماس دعا

الهم عجل لولیک الفرج

 

 

 

 

********************

 

سلام بر خورشید جماران و سلام بر امام جماران. و سلام بر عاشقان جماران. و سلام بر شهیدان از صدر اسلام  تاکنون.سلام بر بهمن و سلام بر 22 بهمن. و سلام بررهبر بزرگوارم حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله.وسلام بر ریاست محترم جمهوری.وسلام بر قوه قضائیه و ریاست مجلس و ریاست مصلحت نظام و همه خدمتگزاران به اسلام و انقلاب و سلام و درود فراوان بر تک تک راهپیمایان 22 بهمن.سلام بر دسته های عزاداران و هیاتها و شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی که همیشه در خط اول و فعال هستند و مردم را باخبر و دعوت می کنند به شرکت در مراسم ها و خودشان هم دربین مردم حضوردارند. همه گروهها و همه بسیجیان روحانیان دانشجویان .دانش آموزان .معلمان مدیران و همه قشرهای مختلف کشور.آفرین برشما .آفرین برشورتان.آفرین بر نظمتان.آفرین بر ادبتان.آفرین بر ایمانتان .انشاء الله خداوند همه شماهارا اجر دهد. و قلب امام زمان را خشنود و راضی نمودید.آفرین صدهزاران آفرین بر رزمندگان جانبازان آزادگان ایثارگران ورزشکاران هنرمندان سینماگران و همه امت محمد و همه دینهای الهی.با قدر دانی و تشکر و سپاس فراوان به تک تک کوچیک تا بزرگ قشرهایی که در راهپیمائی شرکت نمودند.و تشکر و قدردانی ازهمه افرادهایی که به دیدار جانبازان عزیز روز پنجشنبه رفتند و در همه گلستانهای شهیدان سراسر کشور عطر افشانی .سخنرانی .مداحی و غبار روبی نمودند.وقتی که کنار تربت پاک شهیدان می ایستادیم چه صحنه های زیبایی و وقتی که به دیدار جانبازان رفتیم علاوه بر اینکه انهارا زیارت نمودیم انها با خاطرات بسیار زیبایشان و با آن ادب و اخلاق خوبشان مارا بهره مند نمودند.

و بعضی از انها در نمایشگاه با هدیه دادن به مردم و نمایشگاه زیبایشان و اخلاق خوبشان و نوشتن یادداشتهای خوبشان قابل تحسین هستند.دعای خیر امام زمان عج بدرقه راهشان باد.

و چه زیبا نماز باشکوهی در روز 22 بهمن بعد از راهپیمائی خوانده شد.آفرین برشما مردم با ایمان و همیشه در صحنه و انقلابی ایران عزیز.

با سپاس و قدردانی و تشکر ازهمه پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی و مردمی که در برقراری نظم و امنیت راهپیمائی و مراسم همکاری و خدمت نمودند.اجرکم عندالله.

به امید ظهور اقا امام زمان عج

برای سلامتی همه به خصوص اقا امام زمان عج  صلوات.

الهم عجل لولیک الفرج

 

 

 




تاریخ : سه شنبه 85/11/24 | 5:2 عصر | نویسنده : محب و خادمه آل نبی(ص) | نظر
       


.: Weblog Themes By Slide Skin:.