سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید جماران

یا بقیة الله تسلیت - خورشید جماران

محب و خادمه آل نبی(ص)
خورشید جماران

یا بقیة الله تسلیت

به نام خدا

خدای مهربان سلام.ای مهربانترین مهربانان .باز بنده  صالح ای دیگر به سوی تو آمده.باخبر شدیم که عالمی فقهی و با فضیلت و مجاهد خستگی ناپذیر و نویسنده و محقق که بیش از 50 جلد کتاب تالیف نموده و مرجع تقلید و دوستدار خدا و اهلبیت و شاگرد حضرت امام خمینی و آیت الله بروجردی و  همکلاسی و هم دوره ای مصطفی خمینی  "آیت الله محمد (مصطفی) فاضل لنکرانی به لقاء الله پیوست و روح بلندش به سوی خدا رفت. با غم و اندوه فراوان و چشمی اشک بار ارتحال آن عالم فقیه و بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیعصر آقا امام زمان عج و حضرت امام خامنه ای گرامی و خدمت ریاست محترم جمهوریبرادر آقای احمدی نژاد و سه قوه و حوزه های علمیه سراسر کشور و قرآن دوستان و همه ملت عزیز و شهید پرور ایران و خانواده محترم و آقا زادگان محترم و گرامی و دوستان نزدیک آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می نمایم.

با طلب صبر از خداوند بزرگ و عمری طولانی برای بازماندگانش جهت شادی روح حضرت فاطمه زهرا(س) و روح آن عالم بزرگ آقای لنکرانی صلوات و ختم قرآن انجام دهید و فاتحه بفرستید.

ای حضرت معصومه عزیزم .باز روز شهادت سرور زنان دو عالم شد ولی همراه با تشییع و خاک سپاری عالمی بزرگ اهل قم به خود افتخار دهید که دختر موسی بن جعفر در شهرشما است. همه باهم برای ظهور آقا امام زمان عج دعا نمائیم. ایام فاطمیه دلها همه غمگین است.

آه چه آسمانی در قم غم انگیز دیده می شود.آه گویا بوی شهادت فاطمه زهرا شنیده می شود.

آه آسمان ابر غم گرفته.عرشیان وخورشید و ماه و ستارگان و پروانه ها ماتم گرفته اند.

آه چه  اشکهایی داری ای شمع.شمع می ریزد اشکهایت مانند ابر بهاری.آه آسمان می دانم چرا غم گرفته ای .ایام فاطمیه و شهادت دخت رسول خداست.آسمان چه شده که غم گرفته ای؟.گویا ارتحال عالمی شنیده ای.

آری عالمی که عاشق اهلبیت بود و همیشه عزاداری و سوگواری حضرت زهرا را برگزار می کرد و دوست داشت ایام شهادتش بمیرد.خورشید جماران غم گرفته .شمع ها در وسطش رنگ ماتم گرفته.پروانه ها به گرد شمع.

 عزا عزاست امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز فاضل لنکرانی پیش خداست امروز .

عزا عزاست امروز دخت نبی اکرم صاحب عزاست امروز.می گویند گرد شمع و با آن بالهای رنگین زیبایشان رنگ غم گرفته اند.خورشید جماران شاگرد و همدوره ای مصطفی خمینی عزیز پروازکرد به ملکوت اعلی.عزاداران امروز دخت نبی اکرم پیش خداست امروز.

روحشان شاد و یادشان پایدار و راهشان ادامه و پر رهرو باد.

 




تاریخ : شنبه 86/3/26 | 11:34 عصر | نویسنده : محب و خادمه آل نبی(ص) | نظر
       


.: Weblog Themes By Slide Skin:.