سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید جماران

به یاد شهیدان - خورشید جماران

محب و خادمه آل نبی(ص)
خورشید جماران

به یاد شهیدان

بسم الله ا لرحمن الرحیم

خدایا شکرت.خدایا تنها تورا می پرستم و ازتو برای همه یاری می جویم.

سلام مهدی جان.مهدی جان سلام مارا اگر کنار تربت رسول الله (ص) رفتی برسان و بگو یا رسول الله باز اشکها جاری شد.از زمین تا عرشیان اشکبارند برای  شهیدان امت تو.

سالگرد شهادت امیر سرلشگر سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده دلاور و قهرمان دفاع مقدس و شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم را به پیشگاه آقا امام زمان عج و مقام معظم رهبری و  ریاست محترم جمهوری و و فرمانده عزیز و بزرگوار سردار سرلشکر حاج  آقارحیم صفوی و همه ارتشیان و سپاهیان و بسیجیان و نظامیان و کشوری و لشکری و مرزداران شجاع و هوشیار و خانواده محترم شهیدان و همه خدمتگزاران و مسئولین محترم همه ملت ایران تسلیت عرض می نمایم. و همه به سوگ می نشینیم.

وقتی که سالگرد شهیدی می رسد یا شهیدانی می رسد.عرشیان و زمینیان عاشق برای یاران خود اشک می ریزند و به سوگ می نشینند.آری به سوگ دولاله خونین و دو کبوتر بال خونین که پرکشیدند و پروازکردند با عشق به خدا و رسول الله (ص) و آقا امام حسین(ع) و آقا امام زمان عج و آقا اباالفضل العباس علیه السلام و اهلبیت  وبه سوی خدا  چه زیبا پروازکردند .

بله خوزستان و غرب کشور شاهد شهامتهای و قلمهای و ایثارهای شهید آوینی و صیاد شیرازی می باشد.

هنوز علی عزیزم ،صیاد عزیزم صدای پاهای شما بر آن زمینهای شهرهای خوزستان ،کردستان،تهران ،خراسان،یزد شهرهای مازندران،گرگان ،آمل ،گنبد کاووس،مرزهای غرب کشور،قصر شیرین،تبریز،اصفهان،سنندج،تبریز،اسلام آباد،و شهرهای دیگر به گوش می خورد وخاطرات آن تا قیامت بر قلبها یمان باقی خواهد ماند...

به فرموده حضرت امام خمینی (قدس ره) شما ارتشیان نورچشم همه ما هستید و ما به وجود شما افتخارمی کنیم.

امروز تابوتی تازه برگسترده ی دستان میشکفد و حلقه های مرزهای بغض و سکوت را می شکند" ماندن " سایه ی شوم و تیره خود را از بن بست بر می دارد و دو باره شوق پرواز زبانه می کشد امروز لحظه لحظه های شهر با عطر باران و افتاب معطر می شود و دو باره نام شهید بر زبانهای قصه می روید امروز حکایت سا لهای باروت وباران بر گونه ی نمناک لبا سهای خاکی می درخشد و صیادلحظه های ناب به اینه ها پیوست تا نام زلال او هماره در قاب خاطره ها جاودانه بماند صیاد مرد افتاب و اینه مردی که ذایقه اش جز به بوی باروت باران خو نکرد با تن پوشی از یاس و ارغوان راه بهشت را پیش گرفت تا به خوگرفتگان هفتاد و هشت! دروازه ی بزرگ شهادت را بنمایاند!

امروز هیچ چشمی نیست که برای شکفتن و پرواز غزلی نسراید و هیچ دلی نیست که از زخم نگوید. امروز همه ی شکوفه های بهاری از داغ سترگ شقایق در سوز و گداز هستند.

صیاد لحظه های سبز به خون نشست مردی از قبیله ی قبله و از اهالی ایمان، همپای صبح دری به خانه ی خورشید گشود.

فصل، فصل کتاب حماسه و هشت بخش صحیفه خون سرشار از "غیرت" و "فتوت" اوست.

خاطره اش، در حافظه ی روشن سنگرها و خاکریزها تا همیشه ی تاریخ شکوفاست و چراغ مهر و عاطفه اش در یادها شعله ور!

واما ای خورشید جماران امروز یاد کن از خورشید دیگر یاد کن از علی سرافراز ازمردی که

از حضرت علی مرد خدا درس گرفته بود تا پای جان تا آخرین لحظه هنگامی که برای خدمت و کار و تلاش در راه خدا و اسلام ازخانه خارج می شد به شهادت رسید.

و ای صیاد عزیز.ای مردی که یک لحظه ازیاد خدا غافل نشدی و دنیا را فانی می دانستی

واهمیت زیادی به نماز اول وقت حتی در جبهه زیر آن تیرهای دشمن و به جماعت می خواندی.

ای مرد دلاوری که رهبر معظم انقلاب در روز خاکسپاری تو بر تابوت مطهر تو بوسه زد و به تو افتخارنمود و در وصفت سخنرانی کوبنده ای نمود.

یاد شما سنگر نشین ره عشق به خدا و یارانت و شهید آوینی و شهید کشوری و شهید بابایی و سایر شهدای دفاع مقدس بخیر و گرامی باد.

وقتی کنار تربت پاکت می گذشتم و کنار تربتت نشستم آه! بوی باروت می آمد .صدای باران عشق ،صدای تلاوت قرآن و صدای نماز و بوی مهر و تربت آقا حسین(ع) و بوی تو شهید

علی جان و بوی یارانت مرا حیران و گیج کرده بود نم دانستم بگریم یا نمی دانستم بوهارا استشمام نمایم.و توانستم به سختی ازکنار تربت تو و یارانت خودرا رسانم به شهیدان هفتاد دو تن.وکنارتربت آن شهیدان و سید شهیدان انقلاب اسلامی شهید بهشتی و در آنجا عقده های خودرا ازغصه های بوی باروت بلند بلند ناله زنم و بگویم بابا وبگویم برادران خوب و بگویم ای شهیدان و بگویم خدایا ما بازماندیم ازقافله عشق .خدایا چگونه می شود باور کرد.چگونه می شود از عشق حرف نزد و نگریست.یاد امام و شهدا مرا و عشق مرا و فکر مرا و اشک مرا برد تا کربلا.سلام و درود بر روان پاک همه شهیدان صدر اسلام تا بدر و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهیدان عرصه رسانه و خبر و اهل قلم.

وبرای شادی روح بلند پیامبران امامان و همه شهیدان و همه پدرمادران و همه عزیزان ازدست رفته باذکر صلوات و ختم 124 هزار صلوات و ختم قرآن و قرائت فاتحه و زیار عاشورا

به امید ظهور مهدی فاطمه عج

الهم عجل لولیک الفرج

*********************************

 

 




تاریخ : سه شنبه 86/1/21 | 11:49 صبح | نویسنده : محب و خادمه آل نبی(ص) | نظر
       


.: Weblog Themes By Slide Skin:.