سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید جماران

درد دل امام زمان عج با حضرت فاطمه (س) - خورشید جماران

محب و خادمه آل نبی(ص)
خورشید جماران

به یاد یار سفر کرده و درد دل امام زمان با حضرت فاطمه (س)

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمة الزهرا(س) یا بنت رسول الله(ص).

 

السلام علیک یا مهدی جان عج.ایام فاطمیه و شهادت سرور آزادگان و سرور زنان دوجهان و مادر بزرگوارت و مادر همه ائمه  وسالگرد روح الله آن مرد خدا فرزند فاطمة الزهرا سیده نساء العالمین آن مرد خستگی ناپذیر و با صبر و استقامت و بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دهنده و برقراری دین محمد (ص) به پیشگاهت و پیروانت تسلیت عرض می نمایم.

آقاجان! مهدی جان! می دانم در این ایام شال عزا بر گردن گرفته ای و در سوگ مادرت زانوی غم گرفته ای.ما پیروانت در سوگ آن بانوی یاس کبود و آن یاس خوشبو وآن بانویی که رسول خدا پدر بزرگوارشان فرمودند فاطمه پاره تن من است.فاطمه ،فاطمه است. و فرمودند هرکسی مرا دوست دارد فاطمه را دوست بدارد .هرکسی فاطمه را ناراحت کرد مرا ناراحت کرده است.مولای عزیزم کاش می دانستم کجائی؟هرکجا هستی، هرکجا رفتی یاد ماهم باش.التماس دعا.مولاجان! همی می دانم بیشتر وقتها می روی در کنار تربت مادرت و با او اینروزها درد دل می کنی .مولاجان حق داری درد دل نمائی.با اجازه ات اندکی از آن درد  دلهایت را کنار تربت مادرت زهرا با اشک می نویسم.سلام مادر خوبم.سلام مادر مظلومم.سلام مادر غمدیده ام.مادر از کدامین غمهایت اشک ریزم.مادراگه غم غیبت خودم که حضور می توانم داشته باشم در مجالس ها و عزاداریها ولی نمی توانم ظهور داشته باشم.مادر مادر مادر.از داغ فرزند عزیزت حسین بنالم.یا ازداغ جگر به خون نشسته حسنت یا از غم دخترت کلثوم یا از غمهای دخترت زینب.مادر کاش  بودی و زینبت را دلداری می دادی.مادر بعد ازتو و پدرت و پدر بزرگوارش علی زینب خوشی دیگر ندید.خوشی هایش را همراه شما فرستاد.مادر دلم خیلی برایش می سوزه .آخر او خیلی داغ دیده  ، داغ هفتاد  و دوتن دیده.آنهم زینب مظلوم ان سیده بزرگوار خیلی رنج کشیده .گناه او چه بود؟مادر ایا او جز خدا و دستورات خدا و قرآن دیگر چه داشت.مادر زداغ امت پدرت بسوزم که خیلی براشون نگرانم آخر مادر خیلی دوست دارم که آنها همه گوش به فرمان خدا باشند مادر ولی افسوس که دشمن از زمان پدرت تا کنون با امت محمد دشمنند.آنها را به حال خودشون نمی گذارند.به خدا امت محمد خیلی خوبند.ای کاش ای کاش آن انگشت شماران هم از امت محمد که خیلی هم اندکند کاش به دستورخدا عمل می کردند .مادر برایشان دعا کن. مادر باز نمی دانم از غمهای بندگانهای خدا بنالم اشک بریزم که در صدد فریب دادن بندگان خدای دیگر بر می خیزند غافل از آن که خداوند همه را زیر ذره بین دارد.مادر مادر مادر.جان پدرت در حق امت پدرت و درحق همه بندگان خدا دعا نما زیرا خدا همه را دوست دارد اما وای به آن لحظه ای که بنده اش از او غافل شود از هر نظر.مادر مادر در حق جوانانم دعا نما.من خیلی نگران جوانان هستم.آخر جوانان گلهای خوب و خوشبو هستند.مادر برایشان دعا نما که از شفاعت شما و همسرتون و پدرتان همه بهره مند شوند.به خدا اگر جوانی بداند گناه چیست هرگز به سراغ گناه نخواهد رفت.خداوند یارو پشتیبان و راهنمای خیرهمه آنها باشد.

مادر بعضی ها خیال می کنند کارایی که انجام می دهند خدا نمی داند؟بله خدا آگاه به همه دلها و قلبهاست. حتی زبان ماهم بچرخد به راست و چپ خدا می داند و خداوند هیچ عملی را چه خوب چه بد بدون جواب نخواهد گذاشت اما مادر تو دعا نما .دعا همه کارهارا درست می کند

مادر از داغ بزرگ مرد جهان بگریم .آن خورشید جماران آن مغز متفکر آن مرد خدا.روح الله.مردی که وقتی که سخن می گفت از سخنان او هزاران هزار پند و نصیحت همراه بود. از داغ ان مردی اشک بریزم که قامت بلندش حیف و زود بود زیر خاک رود.افسوس که قدر آن را ندانستم.آن مرد بزرگ دیگر هیچ چیز نمانده بود که انجام ندهد .تمام کارهارا انجام داده بود.از داغ دو فرزند عزیزش بنالم ،از داغ شهیدان اشک بریزم و بنالم .از داغ مظلومیت روحانیان محترم که هرچه سر منبرها و در مجالس ها می گویند بعضی ها گوش شنوا ندارند.باز مرتکب اشتباه و گناه می شوند. مادر خیلی ناراحت و غمگینم .مادر مرتباً دستم به سوی خدا بلند است .با اشک دعا می نمایم و از حال و احوال پیروانم باخبرم. وقتی پیروان من ناراحت می شوند من غمگین تر می شوم.مادر از شما می خواهم همه را دعا نما وهمراه من بیا برویم کنار تربتهای عزیزانت و همه  شهیدان و پدر مادران پیروانمان و عزیزان آنها برایشان دعای خیر نمائیم و اشک بریزیم و برگردیم باز کنار تربتت.مادر مرا ببخش خیلی ناراحتت کردم.با اجازه ات می روم مشغول نمازشب شوم .می روم در نماز شبم دعای  خیر درحق و سلامتی فرزندت سید علی خامنه ای رهبر بزرگوار و همه خدمتگذاران به اسلام و همه بندگان خدا نمایم. التماس دعا خداحافظ.

ای عزیزان ای عزاداران و ای سروران و ای نور چشمان بزرگوار.ای عزاداران حضرت زهرا.بیاییم به همراه باهم قرآن را پنج مرتبه ختم نمائیم .هرکدام ازشماها هرچقدر که دوست دارید شریک شوید اول به نیت پیامبران .امامان .حضرت زهرا.حضرت امام خمینی و دو فرزندش.همه شهیدان و همه پدرمادرانی که از دنیا رفته اند.  و همه عزیزانی که از دست رفته اند ختم نمائیم و قرائت فاتحه و ذکر صلوات .خدانگهدار همه شماها .هرکجا رفتید التماس دعا.

 

 

 




تاریخ : شنبه 86/3/12 | 1:33 صبح | نویسنده : محب و خادمه آل نبی(ص) | نظر
       


.: Weblog Themes By Slide Skin:.